وقتی بچه بودم.....
★دختر نمكی★
♥وبی برای دختران♥
درباره وبلاگ


♥سلام♥ ★خوش اومدین★ ♥من تارا هستم و 13 سالمه♥ ♥عاااااااااشق عروسکای دخملونه و کارتونای کره ای هستم♥ من خیلی دوس دارم تبادل لینک کنم و تازه هر هفته پست های بزرگی میزام★ چیزی مونده که بگم؟ها راستی بدون نظر هم نرید و منو حتما بلینکید★ میسی و بااااااااااااااااااای★

پيوندها
√تـــــــڪ ستاره ـڪوتـڪ√
احساس رویایی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ★دخمل کوچولو★ و آدرس girl-litel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



دریافتـــ کد های موس برآی وِبلآگ



کـ ـُ ـد هـ ـ ـآیِ قـ ـ ـآلِـ ـِ ـب

اهنگ عشق اول از مهدی احمدوند

کد آهنگ
برای دیدن لحضات نمکی
Erorr in Your Internet Explorer !!!

Music Weblog

نويسندگان
★♥تارا♥★

آرشيو وبلاگ
مهر 1391
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 20:44 :: نويسنده : ★♥تارا♥★
 
 

http://www.french-georgia.com/gif/bar/line16.gif

وقتی بچه بودم 

فکرمیکردم روی ابرا میشه راه رفت!!!!!

دلم نمیخواست بارون بباره چون فکرمیکردم خداگریه میکنه!!!!

وقتی بچه بودم همه ی ستاره هابه نظرم 10تابود!!

وقتی بچه بودم فکرمیکردم اونایی که توتلویزیونن چطوری تواین جعبه جامیشن!!!!!

وقتی بچه بودم فکرمیکردم اگه دروغ بگم دماغم مثه پینوکیومیشه!!!!!!

وقتی بچه بودم بایه شکلات حاضربودم دنیاروعوض کنم!!!!!!!!

وقتی بچه بودم !!!!!!!

کاش هنوزم بچه بودم !!!!!!!

کاش همه چی تودنیامثه بچگیا ساده بودولی زیبا........

http://www.french-georgia.com/gif/bar/line16.gif